sâmbătă, 30 august 2014

Tag: Eu si telefonul

Hello fete dragi !

De cum am vazut tag-ul acesta pe blogul Ancai ( Makeup your mind ) am si hotarat ca vreau si eu sa il fac,pentru ca recunosc,sunt dependenta de telefon,si nu il folosesc atat de mult pentru vorbit,cat pentru navigat pe internet si facut poze :)

Momentan detin un Samsung Galaxy S2 plus despre care pot sa spun ca sunt destul de incantata inca ( tinand cont ca de obicei cam la un an imi place sa imi schimb telefonul ).Singurul regret pe care il am este ca nu l-am cumparat pe alb,insa atunci nu era inca aparut iar eu nu am mai avut rabdare sa astept.

Aceasta este imaginea care o am cand ecranul telefonului este blocat : 


Iar cand il deblochez aceasta : 


Nu imi place sa tin aplicatii pe ecran,in afara de agenda,mesagerie,numarul de telefon al sotului si camera :)

Aplicatiile am incercat sa le sortez cat de cat ordonat si in functie de cum le folosesc.Le-am impartit in 3 pagini.
Prima si a doua pagina nu contin nimic interesant,aplicatii de baza si eventual aplicatii pe care nu am putut sa le dezinstalez :/



Pe a treia pagina se afla aplicatiile care le folosesc cel mai des :


Cele mai folosite sunt Facebook si Instagram,urmate de Youtube,pe care imi place sa il folosesc de cele mai multe ori seara inainte de culcare(mda,de multe ori ma trezesc ca am adormit cu castile in urechi),Photo Grid imi place sa il folosesc pentru colajele care le mai postez pe Instagram.Iar PicsArt pentru a edita ici colo cate o poza.Aplicatia Calendar cred ca multe fete o cunosc deja,iar mie mi se pare foarte utila :) ColorNote o folosesc foarte des,mereu imi fac listute ca sa nu uit cate ceva.Kies Air il folosesc pentru a transfera datele din telefon in laptop.Clean Master ma ajuta sa sterg fisierele inutile.Zedge e aplicatia mea favorita pentru wallpapers.O folosesc de ani buni si mi se pare cea mai faina aplicatie de genul acesta.Shazam desi nu o folosesc foarte des o tin pentru ca nu se stie cand o sa am nevoie de ea,mai ales ca imi place muzica foarte mult si poate o sa aud o piesa frumoasa sicu siguranta o sa vreau sa aflu cine o canta :) Apoi am o aplicatie care foloseste blitzul pe post de lanterna si AVG-ul.MagicFm imi place sa ascult de obicei cand gatesc sau cand ma relaxez in curte,eventual cu o ceasca de cafea in mana :)

Si cam asta e tot!Stiu ca nu sunt multe insa nu imi place sa tin aplicatii instalate pe care nu le folosesc.Iar acum pentru ca sunt foarte curioasa din fire si mai ales cand vine vorba despre telefoanele altora o sa taguiesc si eu la randul meu 4 fete dragi mie,pentru ca nu am putut sa ma opresc la 3 :)) : Iguanitza , Miu-Miu ,Pink Heels si Dia . Sper ca fetele sa accepte tag-ul si sa vedem ce se ascunde si in telefonul lor ! De asemenea mi-ar face deosebita placere sa imi scrieti in casuta de comentarii care sunt aplicatiile voastre preferate .

See you soon !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu