vineri, 13 iunie 2014

NOTD : Neon flowers

Hello! Nu imi vine sa cred ca reusesc sa postez o manichiura ! Sa nu radeti de mine,dar chiar mi se pare o realizare in momentul de fata,cand timpul a luat-o razna in viata mea :))
Aveam pofta de o combinatie vesela si colorata potrivita pentru vara si am gasit solutia : alb si China Glaze Flip Flop Fantasy ! FFF o am de vara trecuta,insa mi s-a parut prea tipatoare sa o folosesc singura pe unghii.Mereu am ales sa o aplic ca accent nail.Iar astazi m-am gandit ca poate reusesc sa o folosesc intr-o manichiura stampilata.Si a mers ;)




(Oja alba Essie - blanc,China Glaze - Flip flop fanatsy,MoYou London - Pro collection 08 )

Ce spuneti,va place ? Abia astept sa citesc parerile voastre ! 

Pupici !!!

7 comentarii:

Ana Onofrei spunea...

superbe unghiutele <3

fashion doctor spunea...

ce ftrumos. vreau tare sa incerc stampilute

Adina From Meg with Love spunea...

imi place!

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Sunt foarte utile :)

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Trimiteți un comentariu