miercuri, 4 iunie 2014

NOTD : Laguna bay

Hello,hello ! Finally reusesc si eu sa postez o manichiura :) De ceva timp am tot vazut in Lidl ojele Cien si evident ca nu am putut rezista tentatiei ! Am ales doua nuante,un corai si un albastru-verde-menta,iar astazi am ales sa o port pe cea din urma.Tot ma gandeam cum sa o asortez,si atunci am vazut o fotografie pe Instagram-ul Iguanitzei,care mi-a fost sursa de inspiratie!


Iar rezultatul obtinut mi-a placut foarte mult si cu siguranta o sa fie o manichiura pe care o sa o port destul de des vara aceasta :)



Va place ? Ati incercat ojele Cien ?

Pupici

LE : Din cauza ca timpul meu liber e limitat,am cateva oje care isi cauta stapan :

 Miss Sporty 4lei,Essence(Jacob`s protection) 6lei,Avon matte(violetta) 6lei,China Glaze (Flyin` high) 15lei,(Gothic Lolita) 15 lei,Gabrini(337) 3 lei,Rapsodi(351) 2lei,Astor(353) 5lei,Gabrini Neon(N02) 4Lei,Miss Sporty(313) 4lei,H&m(amandoua)3 lei,Sephora(curacao) 3lei
 Farmasi shimmer(203) 4 lei,restul 3lei fiecare(33,39,85,48)
Oje crackle - Avon si Flormar 5 lei fiecare, CR 3lei si Deborah Milano 4lei(un albastru inchis- o puteti vedea aici http://allesandra24.blogspot.ro/2012/06/blue-crack-design.html

15 comentarii:

MissHappy spunea...

Combinatia este superba intre cele 2 oje. ♥ Iar unghiile tale sunt foarte frumoase. Te pup.

RoxyCh spunea...

Cat de bine arata oja albastra, iar combinatia aleasa de tine o face si mai speciala :)

Boomie Bom spunea...

Imi place foarte mult nuanta aceea de albastru!

Hannelore Gurbet spunea...

arata foarte frumos!!!! imi place mult combinatia:)


pup

Teodora Stoian spunea...

o culoare tare placuta!

From Meg with Love spunea...

finuta combinatia!

Manases Andrea spunea...

Foarte reusita manichiura ta, iar culoarea ojei Cien este potrivita pentru vara intradevar!

allesandra spunea...

Multumesc !! Ma bucur ca iti place ! :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :*

allesandra spunea...

Da,chiar e nuanta deosebita :)

allesandra spunea...

Merci !! Te pup

allesandra spunea...

Perfecta pentru vara ! :)

allesandra spunea...

Imi place asa de mult,incat am decis sa o mai port o data dupa ce o sterg :)

allesandra spunea...

Si eu am gandit ca striga "vara" :) te pup

Ela's Dreams spunea...

ce superba culoare imi place combinatia cu glitterul color trend :)

Trimiteți un comentariu