luni, 23 iunie 2014

NOTD : Gourmandise

Hello ! Stiu ca este luni si trebuia sa postez InstaLife,insa a fost o saptamana aglomerata si nu prea am avut timp de postat(si sincer nici nu am vazut nimic interesant),asa ca am hotarat sa vedem astazi o manichiura.Manichiura este realizata cu cel mai nou lac de unghii al meu,si anume L`oreal Color Riche 859 Gourmandise,si face parte din ultima colectie,Les Blancs.Sincera sa fiu cand a aparut colectia nu m-a tentat absolut nici o oja,insa saptamana asta tot imi bateam capul cu ce oja sa imi fac unghiile si imi doream o oja mai nude,mai pastelata.Norocul a facut ca joi sa ajung intr-un B&B cu o prietena care cauta o oja oarecare tot de la L`oreal.Si atunci mi-a sarit in ochi <3 A fost dragoste la prima vedere ! Nu stiam din ce colectie face parte,sau cum se aplica,insa am stiut ca trebuie sa o am ! Si tare bine am facut ca am plecat cu ea acasa :) Se aplica perfect din 2 straturi,si unde mai pui ca si timpul de uscare este destul de rapid .Nuanta este superba,exact ce mi-am dorit,uneori bate mai mult intr-un roz foarte delicat,in alta lumina bate spre un mov la fel de subtil.




Astept cu drag parerile voastre :)

6 comentarii:

MayDay spunea...

Foarte frumoase ideea manichiurii si trandafirul lila din fundal. :)

http://the-may-day.blogspot.ro/

Manases Andrea spunea...

Nici nu ma mir ca te-ai indragostit la prima vedere de aceasta oja, este fabuloasa!

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Si acu o port pe unghii :)

allesandra spunea...

Astazi iar o port pe unghii,de data asta asortata cu un pic de verde menta :)

allesandra spunea...

Multumesc !

Trimiteți un comentariu