miercuri, 9 octombrie 2013

NOTD : Culori de toamna ...

Hello ! Daca tot a venit toamna,trebuia sa o astern si pe unghiutele mele :) Da,sunt genul de fata,care vara iubeste nuantele tipatoare,neon,iar toamna,iarna incerc sa trec la oje mai "cuminti".In perioada rece prefer ojele nude,maro,negru,mov foarte inchis,aramiu,rosu din cand in cand si clasicul french,de care imi este un dor nebun :)

De multe ori rasfoind blogurile de nail art imi fac cu ochiul multe manichiuri insa cateodata ori nu am dispozitia necesara,ori nu am materialele,ori pur si simplu iese cu totul altceva.Zilele trecute cautam pe Google idei de manichiuri de toamna...Modele multe,foarte frumoase,insa prea complicate pentru starea mea.Insa printre ele am zarit un modelas super dragut care mi-a facut cu ochiul.Am cautat eu prin colectia mea de oje,am adaptat culorile la ce oje am eu si care mi s-au parut mie mai potrivite pentru perioada aceasta,iar ce a iesit pe mine sincer m-a incantat ! De ceva timp nu am mai postat o manichiura draguta si sper sa va placa si voua :)





Ojele folosite sunt Gabrini N03,Oriflame - Taupe si Flormar Supershine Miracle - U32.Imi pare rau ca nu am reusit sa evidentiez oja de la Flormar,iar la editat pozele nu prea ma pricep :( ,dar este un aramiu superb,perfect pentru anotimpul in care suntem !

Sper ca v-a placut manichiura mea ! Voi ce purtati acum pe unghii ?

De asemenea nu uitati de giveaway : http://allesandra24.blogspot.ro/2013/10/surpriza-la-inceput-de-toamna.html

Si am adaugat o poseta la Blogsale : http://allesandra24.blogspot.ro/2013/09/blogsale_9.html

Pupici !

19 comentarii:

Dia spunea...

Foarte frumoasa manichiura ta:D Culori mohorate potrivite pt toamna asta gri...eu incerc sa nu ma asortez cu ea deloc:))

Mary spunea...

Superba manichiura! :)

Ana Onofrei spunea...

nice <3

Ioana Stefan spunea...

Imi place la nebunie :D

Oana Alexandru spunea...

foarte frumoase :)

Dee spunea...

Foarte frumoasa manichiura ta. <3
Pupici

Dragonfly make-up & accesories spunea...

Ce faine sunt, sa stii ca ma tenteaza foarte tare modelul, adica tehnica. Sa vad, poate imi fac curaj .

3fstreet spunea...

great pictures!

www.3fstreet.blogspot.com

allesandra spunea...

Ma bucur :* :*

allesandra spunea...

Thank you :)

allesandra spunea...

E destul de usor,doar ca dureaza un pic mai mult :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Ma bucur :)

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :)

allesandra spunea...

Ha ha,eu cred ca m-am plictisit de culori de vara,duceam dorul celor de toamna/iarna :) Acu sunt la french :)

Carla spunea...

Superba manichiura! :X

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

Trimiteți un comentariu