luni, 1 iulie 2013

InstaLife #15

Hello :) Inca o saptamana a trecut si parca nu imi vine sa cred ca suntem deja in iulie.Cu toate ca vremea de afara nu ma face sa simt ca e vara,sper cat de curand sa vina inapoi caldura ! Dar pana atunci propun sa va arat in cateva imagini scurte cum a fost saptamana mea :)

Luni m-am rasfatat cu o cafea delicioasa ...

Iar marti am fost plecati la Resita,unde mi-am inceput ziua cu un latte macchiato.Nu a fost extraordinar,dar a fost bun :)

De acolo am venit acasa cu cateva lucrusoare :) 

Miercuri nu am mai rezistat si a trebuit sa incerc una din ojele noi :D

Iar dupa masa am petrecut cateva ore placute in curte 

Joi am avut un picut de treaba in oras si pentru ca ploua l-am asteptat pe sotul meu in masina ... Noroc ca dupa s-a oprit ploaia :)

Iar cand am ajuns acasa avem un mic colet care ma astepta cuminte.Au sosit noile huse pentru telefon.Le iubesc,sunt superbe!Prima este de fapt un portofel care are un buzunar special pentru telefon,iar a doua este in realitate un green mint cu un glitter finut in ea,care se vede doar la soare.Multumesc Ramo inca o data! 

Sambata am iesit cu sotul meu la plimbare pe malul Dunarii...

Si am filmat primul meu instaVideo :) Yeeeyy 

Iar duminica soacra mea ne-a rasfatat cu o prajiturica cu visine,delicioasa ! 

Si iata ca am ajuns la sfarsitul saptamanii si a postarii :) Saptamana aceasta sper sa ne revedem cu o manichiura noua.Si daca sunteti interesate as putea sa fac o postare cu rutina mea de ingrijire a parului si ce produse folosesc.De asemenea daca aveti propuneri pentru postari,le astept cu drag . Kisses ! <3

32 comentarii:

PandreaFlorina spunea...

ce frumoasa este husa♥sa o folosesti cu placere:*

iguanitza spunea...

si eu mi-am facut ieri unghiile cu oja de la Astor. Noroc ca mi-am amintit de ea cand am vazut-o la tine :)) e atat de frumi

eu nu pot nici sa filmez pe insta si nici sa vad video-urile :-??

allesandra spunea...

Ti-ai facut update la Insta ?

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Claudia Vaga spunea...

Ce bine arata portofelul/husa:)

Dia spunea...

Vai si eu detest frigul asta, zici ca nu-i vara...Superbe accesoriile tale mint:)

Dara spunea...

Si aici mi-ai facut pofta de prajitura. :)

Bia spunea...

Foarte făină manichiura si husele pentru telefon! :X

PapadiileRuxandrei spunea...

Locuiesti la casa, asa-i? F f fain!
Mie imi place cand e mai racoare.. :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Speram la caldura din nou :) Primim cu portia :)

allesandra spunea...

Scuzeee :))

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

Te astept :D

allesandra spunea...

Daaa! E super :) Numai ca acu e rece si afara :(

Gossip Girl spunea...

Abia astept postul despre ingrijirea parului...am probleme grave, imi cade, e tern,uscat:(( HELP!!!

MissHappy spunea...

O postare foarte frumoasa asa cum ne-ai obisnuit. Husele sunt super! Prajiturica am incercat-o si eu in weekend. :D + compot de visine. Te pup.

Iasmy spunea...

Albastrul de pe unghii e prea tareeee :X Love it !

Larisa Duță spunea...

Nice things !

Gabriela Streche spunea...

Ah vreau si eu gelul ala de dus de la balea!!! Cum sa-i rezist in ambalajul lui rosu si simpatic? Crema mica albastra tot de la balea ce e? N-am reusit sa-mi dau seama din poza :(

allesandra spunea...

Promit ca incerc cat de curand sa postez :D

allesandra spunea...

Merci multtt !!! Te pup si eu

allesandra spunea...

Si mie imi place foarte mult :)

allesandra spunea...

Thank you :*

allesandra spunea...

Este un gel de spalat fata zilnic,dar l-am luat in varianta mini ca sa il incerc,sa vad daca imi place sau nu :)

Zadin spunea...

Prăjitura cu vișine este foarte tare! Sper să deprind și eu arta de a o prepara.


www.zadinblog.com

allesandra spunea...

Cu siguranta o sa iti reuseasca :)

Ioana Chisiu spunea...

yummy, ce bine arata prajiturica!

allesandra spunea...

Multumesc :) A fost si gustoasa,un pic acrisoara de la visine :)

allesandra spunea...

La mine cred ca nu e instalife fara macar o cafea :))) Beau zilnic,una dimineata si cate o data si dupa masa ... Stiu ca nu e foarte bine,dar asta e :)

Mada spunea...

La cat de bine arata prima poza cred ca ma apuc sa beau cafea.

Carmen O spunea...

super prajitura , vin si eu :)

Trimiteți un comentariu