joi, 16 mai 2013

Concurs aniversar 2 ani de blog!

Hello ! Dupa cum v-am promis cu ceva timp in urma iata ca am reusit sa sarbatoresc si eu cei 2 anisori de blog! Si cum altfel daca nu impreuna cu voi dragele mele, pentru ca daca nu ati fi voi nici blogul meu nu ar exista! Sunteti minunate! Si tot pe aceasta cale vreau sa va multumesc pentru fiecare comentariu lasat sau pentru fiecare postare citita, chiar daca nu imi lasati comentarii de fiecare data. Stiu cum e, si eu mai fac lucrul acesta :)
Si acum sa trecem la micul nostru concurs ... Tema aleasa de mine in acest an este Disney . Nu stiu voi, insa eu inca sunt copilul care se uita cu drag la desenele copilariei de fiecare data cand prind ocazia.
Dar inainte de toate sa va arat ce puteti castiga :)

Premiul 1 


Unde puteti castiga o apa de toaleta essence Like a Million miles away, un top coat cu glitter-01 college hero, o oja frumoasa de vara-137 wanna be your sunshine, un ruj - 40 Look at me! si un fard 3D - 04 irresistible caramel cream, toate de la essence. Iar pe langa toate aceste bunatati se mai afla si minunata oja China Glaze Toe-tally Textured si o keratina lichida Anian!

Premiul 2




Unde premiul este un ulei de corp Anian,o crema de maini cu alantoina tot de la Anian si o frumoasa oja China Glaze foarte in tendinte si anume, Keep calm paint on :)

Ce trebuie sa faceti :

In primul rand ca sa participati la micul meu concurs trebuie sa realizati o manichiura cu tema desenele Disney. Manichiura trebuie realizata pe unghiile voastre, de voi. Nu accept unghii false sau facute la salon! Aveti voie sa folositi oje de orice fel,stikere,stampile,culori acrilice. Apoi astept pozele voastre la adresa mea de email: allesandra24@gmail.com  Puteti sa imi trimiteti cate poze vreti, singura conditie este ca pozele sa fie clare, sa se vada bine modelul, iar in una din poze, o sa va rog sa aveti si o foaie in fundal pe care sa scrieti "Particip la concursul aniversar Allesandra24.blogspot.ro" Mi-as dori ca in email sa imi scrieti si cateva cuvinte despre ojele folosite si cate ceva despre tehnica si ce mai doriti voi :)

Apoi trebuie sa ma urmariti prin GFC si daca doriti puteti sa va abonati si prin email!
Nu uitati sa dati share pe facebook pentru a afla cat mai multa lume :)

Din toate manichiurile participante cea care o sa imi placa cel mai mult o sa castige Premiul 1 , iar Premiul 2 o sa il ofer fie ca premiu de consolare daca va exista o a doua manichiura care o sa imi placa foarte mult,fie cu ajutorul lui Random.org din toate participantele la concurs.Desigur ca o sa va anunt!

Concursul incepe astazi, pe data de 16 mai si se incheie pe data de 7 iunie !

Si nu in ultimul rand vreau sa multumesc sponzorilor acestui concurs,fara de care nu am fi avut parte de aceste produse minunate :
Si va invit sa le dam cate un like !
Essence Romania - Link Essence
Beauty in The Bottle - Link Beauty in The Bottle
Triodeluxe - Link Triodeluxe Facebook

Castigatoarele le voi anunta pana in data de 10 iunie si le rog ca in maxim 48 de ore de la afisarea rezultatului sa imi trimita email cu datele lor!
Daca aveti intrebari, va raspund cu drag! Va doresc mult succes si astept cu drag inscrierile voastre!

24 comentarii:

mihaela pojogu spunea...

La multi ani blogului :)

Gabriela Streche spunea...

La multi anisori sa traiesti si sa infloresti...si tu Allesandra si blogul :D


Acum am o idee vaga insa sper sa ma loveasca inspiratia in weekend cand imi voi face unghiile :D Oja China Glaze texturata e atat de frumoasa....dar atat de frumoasa!!!

Carla spunea...

La multi aniiii :*

allesandra spunea...

Merci :* :*

allesandra spunea...

Merci ! :* :*



Astept cu drag inscrierea ta!

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

Ela's Dreams spunea...

La Multi Anii!!! si la cat mai multe postari dragute :)

Alyce in Tara Minunilor spunea...

Foarte frumos concursul! Insa din pacate nu pot participa pentru ca am tips-uri (unghiile mele sunt foarte mici fara) Mult succes participantilor!

allesandra spunea...

Imi pare rau . Te pup

allesandra spunea...

Desigur ca nu :)

allesandra spunea...

Multumesc !!! Te pup

Bazavan Diana Maria spunea...

La multi ani blogului! Multumim frumos pentru organizarea acestui concurs, este foarte interesanta tema! :)

allesandra spunea...

Multumesc !! Si eu va multumesc voua,celor care ma urmariti si reveniti de fiecare data pe blogul meu !

Beauty by Coco spunea...

La multi ani! :)
Foarte frumos Blog-ul tău, felicitări! :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :*

Miu Miu spunea...

Gata, m-am inscris :X sa fie cu noroc. Pup

allesandra spunea...

Yeeyyy! Succes ! :* :*

Ana Onofrei spunea...

Done - Stiu ca nu o sa fiu castigatoarea dar ... incercarea moarte n-are :))

Succesc celorlalte participante <3

http://anaonofrei.blogspot.ro/

Ana Onofrei spunea...

Si la multi,multi,multi ani blogului :*

allesandra spunea...

Nu spune de 2 ori :) Ma bucur ca te-ai decis sa participi ! Succes :) Te pup

allesandra spunea...

Multumesc :* :*

RaLDiaconescu spunea...

La multi ani :*
Sa vezi ce o sa te distrezi cu unghiile mele :))

Carla spunea...

Concursul s-a incheiat ieeeeeeri? :(( Nu stiu de ce am crezut atatea zile ca se termina pe 10 iunie :( off...

Guest spunea...

Exista ''termen''de varsta?

Trimiteți un comentariu