duminică, 17 martie 2013

TAG : 10 de pe YOUTUBE

Helllllllooooooooo!!! In timp ce eram cu mancarica pe foc m-am gandit ca mi-e dor de blogul meu si de voi.Si cum puteam sa scap de senzatia asta decat cu o postarea :) Unghiile nu prea aveam cum se la fac asa ca am ales un tag si anume 10 de pe Youtube.Imi place sa petrec destul timp "rasfoind" clipulete pe Youtube iar cel mai mult timp il petrec seara inainte de culcare...A fost destul de greu sa aleg doar 10 dar am reusit.Ce a iesit va invit sa urmariti : 

1.Pink So Foxy


2.Tanya Burr


3.Tartofraises


4.Zoella






5.Glam Life Guru


6.Lilith Moon


7.Fleur de Force


8.The Bubble Gum Princess


9.Robin Moses


10.MissJenFabulous


Si nu puteam sa fac acest tag fara sa includ doua canale de vloguri zilnice care le urmaresc cu drag seara de seara :)

NaniiVlog


Its Judy`s Life





Si cam aici ar trebui sa inchei acest Tag ... Daca mai este cineva care nu a facut acest Tag va invit cu drag sa il preluati,iar daca va face placere ar fi dragut sa imi scrieti in comentarii care sunt preferatii vostri de pe Youtube :)

Hugs&kisses ...

8 comentarii:

Ana's Beauty Blog spunea...

eu le urmaresc pe Tanya Burr, Lilith Moon si It's Judy's Life. Multumesc pentru noile descoperiri :*

Josephine spunea...

Tartofraises si Robin Moses sunt cele mai tari, si eu le urmaresc :D

allesandra spunea...

Cine nu o urmareste pe Julianna :D Te pup

allesandra spunea...

As vrea sa am pe jumatate talentul lor <3

Camy spunea...

ce de fete interesante am descoperit la tine :)

allesandra spunea...

Ma bucur mult :)

Gabriela Streche spunea...

Multumesc mult pentru Tartofraises, aveam nevoie de asa ceva :D

allesandra spunea...

Cu placere draga mea :)

Trimiteți un comentariu