miercuri, 13 martie 2013

NOTD : Make it golden

Buna fetelor :) In postarea de astazi o sa va arat o manichiura care mie imi place foarte mult si sunt multumita de rezultat mai ales ca e foarte usor de realizat.Imi era dor de o manichiura nude si am ales sa folosesc oja de la essence cookies & cream iar ca sa ii dau un pic de personalitate am adaugat cu un buretel un pic de glitter auriu,si anume essence - make it golden.La sfarsit am ales sa aplic un strat de top coat matifiant in locul unui top coat obisnuit.







Mie imi place foarte mult combinatia dar sunt curioasa sa aud parerile voastre :) Va pup si va imbratisez cu drag !

26 comentarii:

Georgiana Popa spunea...

Arata foarte bine :) Sa ai o zi frumoasa!

From Meg with Love spunea...

e foarte draguta, si eu am facut ceva in genul. va aparea pe blogul meu :)
te pup!

Dia spunea...

Si mie imi place combinatia:D Chiar foarte bine arata!

Miu Miu spunea...

Suoer cuute :x

Dumitrascu Florentina spunea...

imi place mult cum se vede cu lacul matifiant...ti-a mai crescut unghiile, nu?

PapadiileRuxandrei spunea...

Imi place mult, cred ca asta o sa astern si eu pe unghiute. Multumesc pt inspiratie!

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Abia astept sa vad :) Te pup

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

Multu :* :*

allesandra spunea...

Merci!Pai ele cresc dar eu le scurtez la fiecare manichiura :D

allesandra spunea...

Cu cea mai mare placere :D

Gabriela Streche spunea...

Mie-mi place tare mult dar then again mie imi plac toate manichiurile tale :D Cele care sunt si cu top coat matifiant pe desupra sunt in topul preferintelor la mine.


Pup back

Josephine spunea...

Foarte frumoase!

BeautifulM spunea...

Ce dragute:x

Helen spunea...

Oooh love your nails, so very pretty

Please check out my blog if you get a few minutes spare.



P.s. I’ve given my blog a bit of a facelift



Helen



www.fragile-bird.blogspot.co.uk



x

allesandra spunea...

Thank you :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Merci !! :* :*

allesandra spunea...

Awww !! Multumesc frumos ! :* :*

MissHappy spunea...

Ce frumos arata! Imi place foarte mult. De curand ti-am descoperit blog-ul si te-am adaugat in lista mea. Daca iti face placere sa treci si pe la mine, te astept cu drag.

http://misshappyandhernails.blogspot.ro/

Camy spunea...

Foarte frumoase si elegante ❤

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc :*

Deebi spunea...

Cat de frumoase si subtile sunt. Imi place si forma unghiilor tale :D

allesandra spunea...

Multumesc!! :* :*

Trimiteți un comentariu