miercuri, 20 martie 2013

NOTD : Feathers ...

Hello again ...
O sa incep aceasta postare prin a va multumi ca sunteti alaturi de mine si vreau sa urez bun venit celor mai noi followeri si sper sa va placa coltisorul meu :)
Astazi in sfarsit dupa atata vreme urata si dupa zapada,am simtit primavara!Si cum puteam sa intampin mai frumos razele soarelui decat cu o culoare vesela.Am tot zarit acest model pe Pinterest si mi-a placut mult.Daca mi-a iesit ok sau nu o sa va las pe voi sa decideti :)









Cam zburlite penele mele,dar mie mi se par dragute :)
As vrea sa imi spuneti ce parere aveti despre calitatea pozelor.In ultimele postari am folosit poze facute cu telefonul.Sa le folosesc in continuare sau preferati pozele facute cu aparatul ?
Sper ca v-a placut manichiura mea si astept cu drag parerile voastre 

Pentru final vreau sa va rog sa ii uram bun venit prietenei mele Lucia,care este la inceput de drum in blogosfera romaneasca :)
Pupici !!!

30 comentarii:

Josephine spunea...

Foarte dragute, imi place mult manichiura asta, e de efect!

maRyya spunea...

cute :X

Dia spunea...

Mie mi se pareca ti-a iesit foarte bine. Pozele mi se par foarte ok:D

Camy spunea...

Mie imi place cum ti-a iesit. :)

Si pozele sunt ok.

misshappyandhernails spunea...

Pozele sunt clare si arata bine, iar modelul este dragut. Culoarea de baza, este minunata.

RaLDiaconescu spunea...

Baza este superba :X
Si penele au iesit frumos.
iar pozele sunt excelente :)

Dumitrascu Florentina spunea...

iii, ce frumoase sunt.

From Meg with Love spunea...

imi place!

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Oja de baza este Avon - Aqua fantasy :) Am remarcat ca mi-a facut cu ochiul destul de des in ultimul timp :D

allesandra spunea...

Saru`mana :* :*

allesandra spunea...

hihi,ma bucur ca iti plac :)

allesandra spunea...

Multu !! :*:*

Miu Miu spunea...

Foarte dragute:*

Violeta Balan spunea...

Super frumoase :*

Te astept si la mine pe blog daca ai placerea, sunt la inceput :*

http://vovolyna.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Merci :* :*

allesandra spunea...

Multumesc !!
Cum sa nu,cu cel mai mare drag :*

Gabriela Streche spunea...

e foarte frumoasa si-mi place mult oja ta. Ce e? Cum se face modelul asta? Chiar ti-ai lipit o pana pe unghie?

ninoleta85 spunea...

Sunt tare dragute unghiutele tale :*

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

allesandra spunea...

Multumesc :*

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place :) Penele sunt facute cu culoarea neagra acrilica,iar apoi am aplicat un pic de glitter :)

loving evelyn spunea...

imi place mult nuanta ojei

http://loving-evelyn.blogspot.ro

allesandra spunea...

Multumesc :) Numai ca acum nu prea se potriveste cu zapada de afara :(

Chloe Polo spunea...

oo I like this, your nails are cute <3

http://www.candyliquor.co.uk

UK High Street Fashion

xoxo

allesandra spunea...

Thank you :* :*

Ale M spunea...

Ce frumoasa e culoarea :) Si modelul pare destul de usor de facut si pentru mine, o sa incerc intr-o zi :)

allesandra spunea...

Chiar e usor,merita sa incerci :)

Trimiteți un comentariu