miercuri, 27 martie 2013

NOTD : Dreams for sale

Buna fetelor ! Despre manichiura de astazi pot sa va spun doar ca o iubesc ! Vedeta acestei manichiuri este glitterul de la essence Dreams for sale din colectia Hugs&Kisses.Pot spune cu mana pe inima ca a meritat asteptarea pana am pus mana pe ea.Poate ca atunci cand o vezi in sticla nu iti spune multe,insa in momentul in care am aplicat-o peste o baza neagra am ramas indragostita.Si vreau sa va spun ca am folosit un singur strat de glitter :) Dar probabil ca cel mai bine ar fi sa va las pe voi sa va convingeti.










Ce ziceti ? Am avut dreptate sau doar mie mi se pare minunata ?

Iar in timp ce eu ma chinuiam pe afara cu pozele cineva s-a gandit sa imi tina companie :)





Nu-i asa ca e un dulce ?
Hugs & kisses !

32 comentarii:

lucia bk spunea...

love the catttttttttttt!!:)

Dumitrascu Florentina spunea...

e splendid

ninoleta85 spunea...

superba manichiura :) si mata tare dragalasa

Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

Ela's Dreams spunea...

foarte draguta manichiura si pisicuta :)

Ana's Beauty Blog spunea...

arata superb glitterul peste oja neagra. Iar pisoiul e un dulce :*

mihaela pojogu spunea...

o foarte misto Alle! pisoiul m-a topit.

PapadiileRuxandrei spunea...

Are niste reflexii superbe. Si matzul e dragalas foc!

allesandra spunea...

Me too :)

allesandra spunea...

Ma bucur ca nu doar mie mi se pare :)

allesandra spunea...

Multu :*

allesandra spunea...

Merci ! E un curios :))

allesandra spunea...

Ma uit intr-una la ele :)) :*:*

allesandra spunea...

Eu un lipicios :)

allesandra spunea...

Merci ! E tare curios :)

misshappyandhernails spunea...

Manichiura e foarte frumoasa. Iar glitter-ul nu mai spun. Iar poza cu kitty, e sweet rau. Imi place cum ai surprins-o in poza. Draga de ea ^^

allesandra spunea...

Multumesc :)

Ancutza1993 spunea...

Manichiura este foarte frumoasa si pisicul e un scump

Gabriela Streche spunea...

Chiar ca e deosebita oja asta. E frumusica foc. Ojele de acest tip ma ajuta foarte mult. Scot din anonimat o manichiura simpla. Super!

Camy spunea...

Arata foarte frumos manichiura ♥♥

Iar pisoiasul e ♥♥♥

maRyya spunea...

ce frumos e <3

Loryloo spunea...

Arata superb... intotdeauna mi-au atras aceste glittere :D

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

Si mie imi plac foarte mult :*

Mademoiselle Lorraine spunea...

ce model frumos! imi place, si pisicul!:D

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos :)

allesandra spunea...

Multumesc! Te pup

allesandra spunea...

Asa este :)

Violeta Balan spunea...

Super manichiura:X pisoiasul e un dulceeeee ;;) pup :*

allesandra spunea...

Merci Camy :*

allesandra spunea...

:D Multumesc

RaLDiaconescu spunea...

Lovely miau :X

Trimiteți un comentariu