sâmbătă, 15 septembrie 2012

Autumn leaves ...

Hello ! Iata ca bloggaritele ne-am adunat din nou intr-un nou proiect cu o tema foarte draguta!Pentru ca tot suntem in septembrie,vremea a inceput sa ne joace feste deja,tema aleasa este "Autumn leaves".Eu am ales mai degraba niste flori de toamna :D Sunteti curioase ce a iesit? Pai atunci hai sa nu mai pierdem timpul cu detalii :







Tehnica a fost foarte simpla : doua straturi cu oja essence nude glam - cafe ole,apoi cu buretelul am aplicat niste fulgisori cu oja de la Seventeen - 103 ,iar la sfarsit cu ajutorul kitt-ului Konad si cu oja essence 124 wanna say hello am stampilat niste floricele,pe care le gasiti pe matrita m57.Un strat de top coat si asta a fost tot!
Sper sa va placa si voua si va invit sa urmariti ce au ales si colegele mele din blogosfera pentru aceasta tema :




Va pup si sa aveti un weekend cat mai frumos ! Astept cu drag parerile voastre ! Pupici !

18 comentarii:

Adina Rus spunea...

Foarte faine!

Andreea spunea...

Foarte frumos :*

Dee spunea...

Vai ce unghiute dulci...adorabile!<3

Josephine spunea...

Imi plac! Un model foarte frumos si delicat!

MidsummerBlog spunea...

Superbeee!

dragonfly dragonfly spunea...

super frumoasa-i manichiura, ptiu ptiu

mihaela pojogu spunea...

foarte dragute, eu momentan nu ma descurc cu stampila

ProCosmetic.ro spunea...

Buna,


Am citit cateva articole de pe blogul tau si mi s-au parut foarte interesante. Si eu am un site de produse cosmetice cand ai timp intra pe site-ul meu si spune-mi cum ti se pare...Multumesc...


ProCosmetic
http://www.procosmetic.ro

Elisa Cornelia Ursalas spunea...

wooow ce mult imi plaaaac <3

Irina spunea...

Ce unghiute dragute :X

Nicoleta Alexandra spunea...

Foarte dragut modelul :x

9jef7 spunea...

Looks amazing!
http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca

RalucaLC spunea...

Ce bine arata manichiura realizata de tine! Foarte finuta!

Maia spunea...

Foarte frumoase au iesit!

Zadin spunea...

Arată foarte frumos. Eşti meticuloasă, nu glumă.

www.zadinblog.com

allesandra spunea...

Ooo ma faci sa rosesc,multumesc frumos !

allesandra spunea...

Va multumesc ,sunteti niste dragute!

vivi spunea...

veramente carine!
c'è un nuovo post da me, che ne dici di passare?

Trimiteți un comentariu