sâmbătă, 15 septembrie 2012

Autumn leaves ...

Hello ! Iata ca bloggaritele ne-am adunat din nou intr-un nou proiect cu o tema foarte draguta!Pentru ca tot suntem in septembrie,vremea a inceput sa ne joace feste deja,tema aleasa este "Autumn leaves".Eu am ales mai degraba niste flori de toamna :D Sunteti curioase ce a iesit? Pai atunci hai sa nu mai pierdem timpul cu detalii :







Tehnica a fost foarte simpla : doua straturi cu oja essence nude glam - cafe ole,apoi cu buretelul am aplicat niste fulgisori cu oja de la Seventeen - 103 ,iar la sfarsit cu ajutorul kitt-ului Konad si cu oja essence 124 wanna say hello am stampilat niste floricele,pe care le gasiti pe matrita m57.Un strat de top coat si asta a fost tot!
Sper sa va placa si voua si va invit sa urmariti ce au ales si colegele mele din blogosfera pentru aceasta tema :




Va pup si sa aveti un weekend cat mai frumos ! Astept cu drag parerile voastre ! Pupici !

19 comentarii:

Adina Rus spunea...

Foarte faine!

Andreea spunea...

Foarte frumos :*

Dee spunea...

Vai ce unghiute dulci...adorabile!<3

Josephine spunea...

Imi plac! Un model foarte frumos si delicat!

MidsummerBlog spunea...

Superbeee!

dragonfly dragonfly spunea...

super frumoasa-i manichiura, ptiu ptiu

mihaela pojogu spunea...

foarte dragute, eu momentan nu ma descurc cu stampila

ProCosmetic.ro spunea...

Buna,


Am citit cateva articole de pe blogul tau si mi s-au parut foarte interesante. Si eu am un site de produse cosmetice cand ai timp intra pe site-ul meu si spune-mi cum ti se pare...Multumesc...


ProCosmetic
http://www.procosmetic.ro

Elisa Cornelia Ursalas spunea...

wooow ce mult imi plaaaac <3

Irina spunea...

Ce unghiute dragute :X

Nicoleta Alexandra spunea...

Foarte dragut modelul :x

9jef7 spunea...

Looks amazing!
http://www.opinionatedaboutopi.blogspot.ca

RalucaLC spunea...

Ce bine arata manichiura realizata de tine! Foarte finuta!

Maia spunea...

Foarte frumoase au iesit!

pipa spunea...

Great post!!!!! :)
Would you like to follow each other?!! :)

http://estilohedonico.blogspot.pt/

xoxo

Zadin spunea...

Arată foarte frumos. Eşti meticuloasă, nu glumă.

www.zadinblog.com

allesandra spunea...

Ooo ma faci sa rosesc,multumesc frumos !

allesandra spunea...

Va multumesc ,sunteti niste dragute!

vivi spunea...

veramente carine!
c'è un nuovo post da me, che ne dici di passare?

Trimiteți un comentariu