luni, 16 iulie 2012

Blog award - Beautiful Blogger :)

Hello! Deoarece nu am avut timp sa mai postez zilele astea si pentru ca au trecut cred ca vreo doua saptamani de cand am primit acest award,m-am gandit ca ar fi cazul sa il fac acum !

In primul rand pentru acest premiu trebuie sa multumesc Adinei !


1.Multumeste persoanei care te-a nominalizat cu link catre ea.
Multumesc Frommegwithlove !

2.Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog si ce te determina sa continui.
Ideea mi-a venit in dorinta de a avea un coltisor al meu unde sa imi adun modelele de unghiute si de ce nu,poate sa inspire pe cineva,iar ceea ce ma determina sa continui este cand vad ca munca mea este apreciata si ca sunt urmarita cu drag de catre voi,dragele mele!

3.Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta .
Pai o zi obisnuita din viata mea decurge cam asa : trezirea pe la ora 12,cafeluta,blogging,navigare,iar de la 18 seara sunt la birou pana la ora 3 ,iar cand ajung acasa mai dau cateva click-uri si apoi somn.Not so much fun ...

4.Cea mai buna colaborare a ta cu un blogger.
Deocamdata nu am colaborat cu nici un blogger,dar mi-ar face placere pe viitor !

5.Cea mai "urata" colaborare ...
Nu am avut parte de asa ceva,iar pana acum am intalnit numai fete dragute in blogosfera.

6.Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii .
Reprezinta mijlocul de a crea legaturi noi cu fete pasionate de aceleasi lucruri ca si mine :)

7.Acorda "Beautiful Blogger Award" cel putin la 5 bloggeri.
Nu stiu daca mai sunt fete prin blogosfera care nu au facut acest tag,dar daca mai sunt eu ofer cu cel mai mare drag acest award,pentru ca toate il meritati dragele mele!

Va doresc o saptamana minunata !!

3 comentarii:

RaLDiaconescu spunea...

cred ca pe caldurile astea este o placere sa lucrezi noaptea :P

allesandra spunea...

Da,este muuulttt mai bine decat sa lucrezi la pranz :)

Alinaluibrumarel spunea...

cred ca as da randament mai mare daca as lucra noaptea...

Trimiteți un comentariu