joi, 10 mai 2012

Concurs !!!

Asa cum v-am promis am revenit cu un mic concurs :)
Premiul este oferit impreuna cu Beauty In The Bottle ,careia vreau sa ii multumesc inca o data ca a fost foarte amabila si a vrut sa ma ajute sa organizez acest concurs.

Premiul consta in :
 2 oje China Glaze din colectia Hunger Games (Hook and Line & Mahogany Magic)
 1 gel de dus exfoliant Nature Secrets (cu menta si zmeura,este preferatul meu)
 1 apa de toaleta Miss O Fashion Princess (30 ml)

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga acest premiu?
Foarte simplu,trebuie sa realizati o manichiura cu tema "vara" ,sa o pozati iar apoi sa mi-o trimiteti pe adresa de email : allesandra24@gmail.com 

Reguli:
-sa ma urmariti prin GFC si email
-sa dati like pe Facebook paginii Beauty in The Bottle
-puteti participa cu un singur model de persoana
-modelul trebuie sa fie facut de voi pe unghiile voastre naturale
-se accepta pietricele decorative,bilute,Konad,stickere,vopsea acrilica,dotting tool,glitter
-pentru a demonstra ca este manichiura realizata de voi pentru acest concurs va rog sa faceti minim 2 poze: una de aproape pentru a vedea in detaliu modelul,iar una mai departata alaturi de o foaie pe care va rog sa scrieti " Particip la concursul organizat de Allesandra si Beauty in The Bottle "

Concursul incepe astazi : 10.05.2012 si se incheie pe data de 1.06.2012.Castigatoarea o voi alege eu(nu voi folosi random.org ) si o voi anunta pe adresa de email cu care v-ati inscris in concurs.

Sper sa va placa concursul meu aniversar si va astept pe toate sa participati.Pentru orice fel de nelamurire nu ezitati sa ma intrebati.

Succes tuturor si dati frau imaginatiei !!Have fun :)

13 comentarii:

Csipkes Monika - Gabriella spunea...

"Concursul incepe astazi : 10.05.2012 si se incheie pe data de 1.03.2012" - o fi oare 1 iunie, sau 13 mai?

Attika_77 spunea...

particip si eu...
te urmaresc deja prin gfc si prin mail ,am dat like paginii Beauty in The Bottle si ti-am trimis si modelul facut de mine...sper sa placa

Miu Miu spunea...

Abia astept sa ma inscriu :X

allesandra spunea...

Pana pe 1 iunie ,imi cer scuze ... :)

Andrea Manases spunea...

Super, o sa particip si eu la concurs. Incep sa imi placa astfel de provocari :)

Tender Carmen Marilena spunea...

m am inscris:)

pen.alan_ch spunea...

This is awesome! <3 Thank you!
Particip, cu siguranta!

maria.sasa23 spunea...

particip

Bazavan Diana Maria spunea...

Foarte frumoasa tema, m-am inscris si eu la acest concurs :)
Urez mult succes tuturor participantelor!

B-Andreia Daniela spunea...

Cand aflam castigatoarea?

allesandra spunea...

O sa incerc maine seara ,daca nu luni cu siguranta :)

B-Andreia Daniela spunea...

Unde vedem numele castigatoarei ??

allesandra spunea...

Am afisat pe blog castigatoarea :)

Trimiteți un comentariu