vineri, 4 noiembrie 2011

Weekend :)


Hello !Desi vroiam sa revin in acest weeknd cu o manichiura noua ,din pacate va trebui sa aman pana pe luni,poate chiar marti !In acest weekend voi fi plecata la Timisoara ,unde voi participa la o sedinta foto cu mai multe mirese !Daca sunteti interesate o sa revin si cu poze ,cand le vom avea.Totodata am sa profit de drumul acesta ,si o sa fac cateva achizitii la Flormar ,iar cu aceasta ocazie am sa testez niste produse pe care am de gand sa le ofer la un giveaway dragut pe care ma bate gandul sa il organizez in luna decembrie ,drept multumire ca sunteti aici ,si ma urmariti !Sper din suflet sa va placa ,dar cu detalii o sa revin cand va fi cazul !
Pana pe saptamana viitoare va urez un weekend placut si cu mult soare ! Hugs & Kisses ...!



2 comentarii:

Allesandra spunea...

alessandra bine ai venit pe blogul meu @ talk about ...what we love :D
draguta tare pisicuta asta a ta :P astept postarea de marti !!
si poate faci un haul cu ce ti-ai luat de la flormar:D

Allesandra spunea...

Normal ca suntem interesate! Eu cel putin abia astept sa vad pozele :)

Trimiteți un comentariu